1. Pamatnoteikumi
Lai izmantotu https://koslat.lv/ pakalpojumiem, jums ir:
- 1.1. jābūt vismaz četrpadsmit (14) gadus vecam;
- 1.2. aizpildīt reģistrācijas veidlapu, izveidot kontu, izmantojot trešo pušu pakalpojumus, izmantot pakalpojumus kā "viesis";
- 1.3. piekrītat privātuma un tīmekļa vietnes lietošanas politikai un noteikumiem;
- 1.4. sniegt precīzu, pilnīgu un atjauninātu kontaktinformāciju.
Reģistrējoties mūsu tīmekļa vietnē vai citādi izmantojot mūsu pakalpojumus, jūs apliecināt, ka esat izlasījis un piekrītat mūsu konfidencialitātes politikai, kā arī piešķirat mums tiesības vākt, uzglabāt, sistematizēt, izmantot un apstrādāt konfidencialitātes politikā noteiktajiem mērķiem visus šeit norādītos personas datus.
Mēs nepieļaujam kontus, kuru galvenais mērķis ir veicināt un nodarīt kaitējumu citiem, veicināt diskrimināciju, naidu vai izplatīt aizskarošu saturu, un mēs paturam tiesības apturēt jūsu dalību mūsu vietnē, slēgt jūsu kontu vai citādi liegt jums piekļuvi mūsu vietnei.
2. Vispārīgi noteikumi
šie Preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi un nosacījumi (turpmāk tekstā - "Noteikumi un nosacījumi") nosaka KRAMTAU interneta veikala https://koslat.lv/ (turpmāk tekstā - "Veikals") lietošanas vispārīgos noteikumus un kārtību. Noteikumi ir piemērojami, kad Pircēji izvēlas, pasūta un iegādājas Pārdevēja veikalā piedāvātās preces vai izmanto veikala sniegtos pakalpojumus. 2. Veikals ir interneta mazumtirdzniecības veikals, kas paredzēts patērētājiem, kuri iegādājas preces savu personīgo, ģimenes un mājsaimniecības vajadzību apmierināšanai, kas nav saistītas ar uzņēmējdarbību vai profesiju.
Jebkurai personai vai viesim, kas ir reģistrējies veikala sistēmā (turpmāk tekstā - "Pircējs"), ir tiesības veikt pirkumus veikalā. Reģistrējoties veikalā un/vai veicot pasūtījumu, Pircējs bez nosacījumiem apstiprina, ka viņam ir tiesības veikt pirkumus veikalā. Pircējs nav tiesīgs veikt pasūtījumu https://koslat.lv/ veikalā, ja Pircējs nav iepazinies ar Noteikumiem un/vai nepiekrīt tiem. Tiklīdz Pircējs ir veicis pasūtījumu, tiek uzskatīts, ka Pircējs ir iepazinies ar Noteikumiem un nosacījumiem un tiem piekrīt. Tiklīdz Pircējs ir veicis pasūtījumu, Noteikumi un nosacījumi kļūst par pirkuma līgumu starp Pircēju un Pārdevēju un ir abām pusēm saistošs juridisks dokuments.
Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt, grozīt vai papildināt Noteikumus un nosacījumus. Pircējam ir saistoši Noteikumi un nosacījumi, kas ir spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī, un tādēļ ieteicams iepazīties ar Noteikumiem un nosacījumiem katra pirkuma laikā.
Pārdevējam ir tiesības ierobežot reģistrēto Pircēju skaitu, ņemot vērā veikala sistēmas tehniskās iespējas; bez iepriekšēja brīdinājuma Pircējam ierobežot Pircēja iespējas izmantot Veikala pakalpojumus, kā arī anulēt Pircēja reģistrāciju, ja Pircējs ir izmantojis Veikalu, pārkāpjot šos Noteikumus un nosacījumus, vai ja Pircējs ir mēģinājis vai mēģina apdraudēt Veikala stabilitāti un/vai drošību vai Pārdevēja pasūtījumus, darbību un/vai drošību; uz laiku vai pavisam pārtraukt Veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma Pircējam. Nepārvaramas varas apstākļu gadījumā Pārdevējam ir tiesības apturēt Līguma izpildi līdz brīdim, kad nepārvaramas varas apstākļi ir novērsti, paziņojot Pircējam par pasūtījuma izpildes apturēšanu. Ja Pircējs vairs nav ieinteresēts turpmākajā Līguma izpildē, tad Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma, par to paziņojot Pārdevējam. Pārdevēja darbības apturēšanas gadījumā, bet pastāv iespēja izpildīt apstiprinātos pasūtījumus, visas šajos Noteikumos vai piemērojamos tiesību aktos noteiktās tiesības un pienākumi attiecībā uz jau izpildītiem vai vēl nepabeigtiem pasūtījumiem paliek spēkā.
3. Pasūtījumi, reģistrācija, pieteikšanās informācija
Pirkuma veidlapā jānorāda šāda informācija par Pircēju:
- 3.1. jūsu vārds;
- 3.2. ja Pircējs ir juridiska persona - juridiskās personas kods un PVN maksātāja kods;
- 3.3. e-pasta adrese;
- 3.4. adresi, uz kuru preces tiks piegādātas, ja vien pircējs pats nesavāc preces savā izvēlētajā savākšanas vietā;
- 3.5. kontakttālruņa numurs.
Pārdevējam ir tiesības noteikt citus preču piegādei nepieciešamos datus.
Pircējs ir atbildīgs par to, lai reģistrācijas veidlapā norādītie dati būtu pareizi un pilnīgi. Ja Pircēja reģistrācijas veidlapā norādītie dati mainās, Pircējam tie ir jāatjaunina nekavējoties un vēlākais pirms nākamā preču pasūtījuma. Pārdevējs nav atbildīgs par Pircēja sniegtajiem nepareizajiem personas datiem un nav atbildīgs par jebkādu kaitējumu, kas tā rezultātā nodarīts Pircējam vai trešām personām.
Klients apņemas ievērot konfidencialitāti un neizpaust trešajām personām savu lietotājvārdu un paroli (turpmāk tekstā - "Pieteikšanās dati"). Pircējs ir atbildīgs par savu Pieslēgšanās datu saglabāšanu, kā arī par visām darbībām, kas veiktas veikalā pēc tam, kad tas ir pieteicies, izmantojot Pircēja Pieslēgšanās datus.
Reģistrējoties Pircējs piešķir Pārdevējam tiesības vākt, glabāt, izmantot un apstrādāt Noteikumos un nosacījumos noteiktajiem mērķiem visus Pircēja personas datus, ko Pircējs tieši vai netieši sniedz, reģistrējoties, apmeklējot un izmantojot Veikalu, kā arī Pircējs piešķir Pārdevējam tiesības nodot Pircēja personas datus Pārdevēja partneriem, kuri kopā ar Pārdevēju administrē Veikalu, veic preču piegādi vai sniedz citus ar Veikalu saistītus pakalpojumus.
PVN rēķins tiek nosūtīts pircējam PDF formātā (e-rēķins) uz norādīto e-pasta adresi.
Pircēja sniegtie personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar Eiropas Savienības tiesību aktu un Lietuvas Republikas Personas datu tiesiskās aizsardzības likuma, kā arī citu Lietuvas Republikas tiesību aktu, kas reglamentē šādu datu apstrādi un aizsardzību, prasībām. Apstrādājot un uzglabājot Pircēja personas datus, Pārdevējs īstenos organizatoriskus un tehniskus pasākumus, lai nodrošinātu personas datu aizsardzību pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, grozīšanu, izpaušanu, kā arī pret jebkādu citu nelikumīgu apstrādi.
Pircēja personas datu apstrāde tiešā mārketinga nolūkos tiks veikta tikai ar Pircēja rakstisku, elektronisku vai mutisku piekrišanu. Pircējs izsaka savu piekrišanu savu personas datu apstrādei tiešā mārketinga nolūkos, aizpildot reģistrācijas veidlapu un atzīmējot attiecīgos laukus veidlapā.
Pārdevējs nodrošina, ka Pircēja sniegtos personas datus izmantos tikai un vienīgi Pārdevējs un tā partneri, ar kuriem Pārdevējs sadarbojas veikala administrēšanā, preču piegādē un citu pakalpojumu sniegšanā, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma izvietošanu vai izpildi. Pārdevējs apņemas neizpaust Pircēja personas datus trešajām personām, izņemot iepriekš šajā punktā minētajiem Pārdevēja partneriem vai Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajos gadījumos, kad tas ir obligāti jādara.
Pircēja personas dati netiks glabāti ilgāk, nekā norādīts personas datu apstrādes nolūkos. Pircēja sniegto personas datu, kā arī Pircēja datu tiešā mārketinga mērķiem glabāšanas termiņi ir noteikti Pārdevēja personas datu apstrādes noteikumos. Pēc personas datu apstrādes perioda beigām vai ja nepieciešamība apstrādāt personas datus ir zudusi, šie dati tiek iznīcināti tiesību aktos un Pārdevēja Personas datu apstrādes noteikumos noteiktajā kārtībā un saskaņā ar nosacījumiem.
4. Cenas, atlaides, maksājumi un noteikumi
Veikalā preces ir uzskaitītas kopā ar preču standarta vienības cenu. Preču cenas veikalā iesniegtajā pasūtījumā ir norādītas euro ar PVN. Pircējam piešķirtās atlaides netiek piemērotas, ja preces nav noliktavā, tā ir marķēta kā TOP vai atrodas izpārdošanā.
Pircējs var samaksāt par izvēlētajām precēm, izmantojot norādītos maksāšanas veidus.
Ja izvēlaties par Precēm norēķināties ar bankas pārskaitījumu, pasūtījums tiek apstrādāts tikai pēc tam, kad Pircējs ir saņēmis maksājumu par Precēm un to piegādi, ja vien Pārdevējs un Pircējs nav vienojušies citādi. Maksājums tiek uzskatīts par veiktu, kad ir saņemta un Pārdevēja bankas kontā ieskaitīta visa maksājamā summa.
Ja Pircējs nesamaksā par Precēm 24 stundu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža, Pārdevējam ir tiesības atcelt Pircēja pasūtījumu bez iepriekšēja brīdinājuma Pircējam.
Pasūtījumiem, kuru summa ir mazāka par 10 €, tiek piemērota administratīvā maksa 2,99 € apmērā.
5. Preču kvalitātes un to derīguma termiņa (derīguma) garantiju
Visu veikalā pārdoto preču īpašības parasti ir norādītas katra produkta aprakstā. Preču ražotāji un/vai importētāji ir atbildīgi par informāciju par preču īpašībām (tās pareizību), un Pārdevējs ir pilnībā atbildīgs par šīs informācijas pareizu sniegšanu (nodošanu) patērētājiem, ja vien tiesību aktos nav noteikts citādi.
Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka Preču krāsa, forma vai citi Preču parametri veikalā var neatbilst faktiskajam Preču izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā displeja (monitora) īpašību vai citu tehnisku iemeslu dēļ, kā arī ņemot vērā saprātīgi iespējamās atšķirības izskatā. Ja Preču krāsas, izmēra vai formas neatbilstība ir radusies Pārdevēja vai ar Pārdevēju saistītu trešo personu darbības dēļ, tad Pārdevējs ir atbildīgs par iespējamām neatbilstībām Preču izskatā.
Pārdevējs apliecina, ka tas ir atbildīgs par veikalā pasūtīto preču pārdošanu, kā arī par nopirkto preču pienācīgu piegādi, preču kvalitāti, atgriešanas nosacījumu pienācīgu izpildi un citu Pārdevēja tiesību un pienākumu īstenošanu, kas paredzēti tiesību aktos.
Gadījumā, ja Pārdevējs negarantē preču kvalitāti noteiktiem preču veidiem, tiek piemērota attiecīgajos tiesību aktos noteiktā garantija.
Gadījumos, kad tiesību akti konkrētām precēm nosaka noteiktu derīguma termiņu, Pārdevējs apņemas pārdot šādas preces Pircējam tā, lai Pircējam būtu reāla iespēja izmantot šādas preces pirms derīguma termiņa beigām.
6. Preču piegāde
Veikalā iegādātās preces tiek piegādātas, izmantojot Pircēja izvēlētus paku pakalpojumus visā Lietuvas Republikas teritorijā.
Preču piegādes termiņš, kad sūtījums tiek nodots paku dienestam, ir atkarīgs no paku dienesta darbības, kas ir ārpus Pārdevēja kontroles. Turklāt Pārdevējs negarantē, ka preces tiks piegādātas norādītajā termiņā visos gadījumos, jo īpaši, ja pasūtītās preces neatrodas Pārdevēja noliktavās, Pircējs ir sniedzis nepareizus datus, kurus nepieciešams labot, piegādes adrese neatrodas Lietuvas Republikas teritorijā un citu iemeslu dēļ.
Pārdevējs patur tiesības mainīt piegādes maksu pēc saviem ieskatiem.
Pircējs tiek informēts pa e-pastu un/vai SMS, kad pasūtījums ir apstiprināts un uzsākts.
7. Preču atsaukšana, atgriešana un apmaiņa
Preces tiek apmainītas vai atgrieztas saskaņā ar Lietuvas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem. Atbilstošas kvalitātes preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
Lai atgrieztu nekvalitatīvu vai nekvalitatīvu preci, Pircējam jāsazinās ar Pārdevēju un jānosūta e-pasts uz adresi [email protected] un jāsniedz skaidrs paziņojums par preces atgriešanu, norādot savu vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, pirkuma datumu, atgriežamās preces nosaukumu un daudzumu.
Atgriežot preces Pārdevējam, jāievēro šādi nosacījumi:
- atgrieztajam produktam jābūt oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī (tas neattiecas uz bojāta produkta atgriešanu);
- izstrādājumam jābūt nelietotam;
- precēm jābūt labā stāvoklī, un Pircējam tās nedrīkst būt bojātas;
- produktam jābūt nelietotam un labā stāvoklī (bez bojātām etiķetēm, saplēstām aizsargplēvēm utt.) (tas neattiecas uz zemas kvalitātes produkta atgriešanu);
- atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēma Pircējs;
- atgriežot preci, jums jāuzrāda pirkuma apliecinājums un aizpildīta atgriešanas veidlapa.
Pircējam nav tiesību atkāpties no pirkuma līguma un atgriezt preces Pārdevējam:
- 1. labas kvalitātes Preces, kuras Pircējs ir lietojis, kuras ir bojātas vai kuru iepakojums ir bojāts, vai kuru citu Pircēja darbību rezultātā Preces ir zaudējušas savu tirdzniecībai derīgo izskatu, vai Preces, kuras nav pilnībā nokomplektētas (piemēram, ir nozaudētas atsevišķas Preču daļas, nav lietošanas instrukcijas vai garantijas bukleta, ja tāds ir bijis izdots, u.c.);
- 2. citas Preces, kuras Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
Preces var atgriezt 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc to saņemšanas
Atsakoties no Līguma (atgriežot Preci), Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā no dienas, kad Pircējs ir paziņojis Pārdevējam par Preces atgriešanu, nosūta vai nodod Preci Pārdevējam. Preces tiek nomainītas vai par tām samaksātā nauda tiek atmaksāta Pircēja kontā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no atgriešanas dienas.
Pārdevējs nevar atmaksāt Pircējam naudu, kamēr preces nav nosūtītas atpakaļ Pārdevējam vai kamēr Pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka preces ir nosūtītas Pārdevējam. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs neievēro šajos Noteikumos noteikto atgriešanas kārtību.
8. Saziņa
Pārdevējs nosūta un citādi sazinās ar visiem paziņojumiem uz e-pasta adresi vai tālruņa numuru, ko Pircējs norādījis reģistrācijas veidlapā. Visus jautājumus un paziņojumus Pircējs nosūta uz e-pasta adresi [email protected] vai zvana pa tālruni +37066490399.
9. Ziņošana par ļaunprātīgu izmantošanu
Ja uzskatāt, ka kāds pārkāpj šo konfidencialitātes politiku un lietošanas noteikumus, lūdzu, nekavējoties paziņojiet mums par to, izmantojot e-pastu, tālruni vai citus saziņas līdzekļus.
ATBILDĪBA
10. Atbildības ierobežošana
Jūs esat pilnībā atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies, izmantojot mūsu tīmekļa vietni un citus mūsu sniegtos pakalpojumus, ciktāl to pieļauj likums. Mēs un mūsu komanda nebūsim atbildīgi par netiešiem vai izrietošiem zaudējumiem.
Mēs un mūsu komanda neesam atbildīgi par reklāmdevēju, saistīto vietņu vai citu dalībnieku rīcību.
NOBEIGUMA NOTEIKUMI
11. Mēs darbojamies saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem
šiem noteikumiem piemēro Lietuvas Republikas tiesību aktus. attiecībām, kas izriet no šiem noteikumiem, piemēro Lietuvas Republikas tiesību aktus. Jebkuras domstarpības, kas rodas šo noteikumu īstenošanas gaitā, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja vienošanos panākt neizdodas, strīdus risina saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību. Visus strīdus, kas rodas saistībā ar šo noteikumu īstenošanu, risina sarunu ceļā. Pircējam ir iespēja strīdus ar veikalu risināt elektroniski, nevēršoties tiesā. Pircējs sazinās ar Pārdevēju rakstiski (pa e-pastu) un iesniedz Pārdevējam brīvas formas sūdzību par preci un/vai veikalu vai Pārdevēja darbību. Savā pretenzijā Pircējam ir jānorāda konkrētā(-ās) prece(-es) vai veikala sniegtais(-ie) pakalpojums(-i), attiecībā uz kuru(-iem) viņam(-iem) ir nepieciešams iesniegt pretenziju, un jānorāda sava pretenzija. Pēc Pircēja pretenzijas saņemšanas Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pretenzijas saņemšanas dienas izskata pretenziju un sniedz Pircējam atbildi. Ja Pārdevējs neatbild uz Pircēja pretenziju vai ja Pircējs joprojām ir neapmierināts ar Pārdevēja lēmumu, Pircējam ir tiesības vērsties Valsts patērētāju tiesību aizsardzības iestādē (Vilniaus g.25, 01402 Vilnius, e-pasts: [email protected], tālrunis: 852626751, mājas lapa vvtat.lt).